Als camjo in twee zinnen.

Altijd op zoek naar dat ene verhaal om daar een mooie en pakkende video van te maken.

Koffie?
Business woman in digital agency
Businessman in digital agency

Waarom Fassbender Media als camerajournalist

Liever het verhaal op beeld in plaats van papier? Dat kan ook. Het (persoonlijke) verhaal staat altijd centraal en dat breng ik zo oprecht mogelijk in beeld. Hierin werk ik samen met mijn partner Pixel Moods. U vraagt, wij bedenken de verhaallijn, draaien de beelden en monteren de video af.

Bedrijfsvideo | De Branderij

Bij Arbeidscentrum De Branderij komen twee passies van Patrick Mulder samen: koffie en het begeleiden van cliënten. Hij droomt over bakfietsen vol koffiebonen en die droom is inmiddels werkelijkheid geworden. De mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt gaan bij de klanten langs om de koffie te bezorgen.
De Branderij

Mini-reportage | Mentech Innovation

Mentech Innovation wil mensen met onbegrepen gedrag een stem geven. Daarvoor ontwikkelt het bedrijf de HUME. Het digitale systeem in de vorm van een meetband is niet alleen geschikt voor cliënten met een beperking, maar ook voor zorgprofessionals.
Mentech Innovation

Bedrijfsvideo | Hartekamp Groep

De Hartekamp Groep en PIDZ, een servicebureau voor zzp’ers in de zorg, werken al jaren met elkaar samen. Wat maakt hun samenwerking zo prettig? Waarom zet deze zorginstelling zzp’ers in en hoe ervaren de begeleiders van de zorginstelling het werken met zorgprofessionals van PIDZ?
Lees het artikel

Bedrijfsvideo | BurgerCoaching gaat door waar anderen stoppen

Ook de begeleiders van BurgerCoaching hebben een verhaal. Dit vertellen zij in deze bedrijfsvideo. De zorgprofessionals uit de regio ‘s-Hertogenbosch helpen (jong)volwassenen die buiten de boot dreigen te vallen of door sommige zorginstellingen misschien wel zijn opgegeven. BurgerCoaching ondersteunt hen in de dingen waar zij in het dagelijks leven tegenaan lopen.
BurgerCoaching

Ik werk samen met

Het logo van DPG Media, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van PIDZ, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van Van Maerlant, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van SureCare, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van SureCare, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van Ode aan de Zorg, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van Plateau, opdrachtgever Fassbender MediaHet logo van Pixel Moods, samenwerkingspartner video van Fassbender Media

Wat zeggen mijn klanten over mij?

Digital agency team member

Vanuit PIDZ werken we structureel samen met Wout om onze content vorm en inhoud te geven. Deze samenwerking is heel prettig. Wout denkt proactief met ons mee, is helder en duidelijk in zijn communicatie, komt afspraken na en niet onbelangrijk: zijn werk is van goede kwaliteit!

Tom Lemmens, PIDZ

Digital agency team member

Wout reageert en communiceert snel, werkt adequaat en heeft een prettig leesbare stijl van schrijven. Het sterke van hem is het persoonlijke wat hij in zijn verhalen weet weer te geven.

Rob Slaats, Van Maerlant

Digital agency team member

Wout weet de juiste toon altijd te zetten.

Petri Willems, Plateau Eindhoven

Digital agency team member

Wout is een fijne interviewer en fijne schrijver. Het resultaat is een genot om te horen via je ogen.

Vincent van Lierop, ZEGO

Hoe kan ik jou helpen?

Samen gaan wij in gesprek om te kijken naar jouw wensen.

Creative direction & webontwikkeling: